HTML

Veres Lukio

2010 szeptemberében Kaposvárról fel kellett költöznöm a nagyszüleimhez, Budapestre. Az életem ebben az időszakban több szempontból is gyökeresen megváltozott. A blog pedig arról szól, hogy boldogulok a Nagyvilágban. :) A blog nevéről egy kicsit: a veres finnül újat, frisset jelent; a lukio középiskolát, gimnáziumot. Részben szójáték is, hiszen a Veres Péter Gimnáziumba járok.

Friss topikok

  • Onkie: www.qrhacker.com/ (2012.06.05. 16:51) QR-2
  • WildWorld: Bizony bizony. :D (Én meg lassan megfejtem ezeket a kódokat.) (2012.06.05. 16:03) QR
  • WildWorld: Tanítás közben? Te jó ég... Egyébként meg nem éri meg ezen parázni, úgyse tudsz ellene semmit tenn... (2012.06.04. 16:11) Baljós fuvallatok
  • WildWorld: Úgy látom, szegény bácsi nem nagyon volt képben a telefonokkal. XD De harmadszorra talán már eltal... (2012.06.04. 15:59) Galaxis
  • Onkie: Én nem mondtam, hogy van tanulság. :) Egyébként apu szülinapja és a volt felesége névnapja is egyb... (2012.05.25. 16:44) Különös nap a mai

Mennyország tourist

2011.07.17. 07:20 Onkie

Nagyon kalandos úton bukkantam egy blogra, név szerint az  (jobbra is kilinkeltem). Történt ugyanis, hogy ma (vagyis tegnap) nem kellett mennem dolgozni, mert szünnap volt, de az éjszakai ritmus azért megmaradt, fél kilenckor keltem. Próbáltam mindenfélével elfoglalni magam, csináltam ezt-azt, de nem volt épp a legtartalmasabb. :) Aztán amikor sokadszorra tévedtem a facebook-ra, látom, hogy a harmad-unokatesóm lájkolt egy blogot. Muszáj voltam megnézni. Ez volt az Újragondoló. Nagyon jó – elgondolkodtató – írások vannak rajta, olyan stílusban tálalva, amit én személy szerint nagyon szeretek. :)

Az egyiket pedig nem bírom ki, hogy ne másoljam be:

– Jó napot kívánok! Kérek egy diák-retourt...
– Jó napot kívánok! Hová kér
i?
– Mindegy, csak el erről a helyről. Mit ajánlana?
– A Hellway Station járatait tudom ajánlani. Klíma, pontosság, gyorsaság, kényelem. A többség ezt a szolgáltatást választja. Önnek is ajánlom!
– Mennyibe kerül a menetjegy és a helyjegy?
– A Hellway Station most csak a lelkedet akarja cserébe, és a feltétel: ha felszálltál, soha nem szállhatsz már le. Nem áll meg minden megállóban, csak a célállomáson!
– Jó, mi a másik variáció?
– A Heaven Station járatai lassúak, mindig késnek, nincsen klíma, néha az ablakokat sem lehet lehúzni, néha büdös van,
nem lehet dohányozni, "minden bokornál megáll", nem lehet ülőhelyet váltani, így lehetséges, hogy állnia kell egész úton.
– Hát ez nem hangzik valami jól... de mennyibe kerül?
– A Heaven Station szolgáltatásait ingyen veheti igénybe.
– Akkor kérek erre egy retourt...
– Csak odaútra lehet jegyet váltani mindkét társaságnál.

Szólj hozzá!

Címkék: blog vallás hit pokol tourist menny mennyország

A bejegyzés trackback címe:

https://onkie.blog.hu/api/trackback/id/tr833073643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása