HTML

Veres Lukio

2010 szeptemberében Kaposvárról fel kellett költöznöm a nagyszüleimhez, Budapestre. Az életem ebben az időszakban több szempontból is gyökeresen megváltozott. A blog pedig arról szól, hogy boldogulok a Nagyvilágban. :) A blog nevéről egy kicsit: a veres finnül újat, frisset jelent; a lukio középiskolát, gimnáziumot. Részben szójáték is, hiszen a Veres Péter Gimnáziumba járok.

Friss topikok

  • Onkie: www.qrhacker.com/ (2012.06.05. 16:51) QR-2
  • WildWorld: Bizony bizony. :D (Én meg lassan megfejtem ezeket a kódokat.) (2012.06.05. 16:03) QR
  • WildWorld: Tanítás közben? Te jó ég... Egyébként meg nem éri meg ezen parázni, úgyse tudsz ellene semmit tenn... (2012.06.04. 16:11) Baljós fuvallatok
  • WildWorld: Úgy látom, szegény bácsi nem nagyon volt képben a telefonokkal. XD De harmadszorra talán már eltal... (2012.06.04. 15:59) Galaxis
  • Onkie: Én nem mondtam, hogy van tanulság. :) Egyébként apu szülinapja és a volt felesége névnapja is egyb... (2012.05.25. 16:44) Különös nap a mai

Különös nap a mai

2012.05.24. 23:30 Onkie

Különös nap a mai. Reggel, amikor felkeltem, azt hittem, csak azért lesz szokatlan, mert sok esemény tódul egy napra. Történetesen ma két, hozzám nagyon közel álló személy ünnepli a születésnapját, de ha ez nem lenne elég, a nővéremet is ma köszönthettem névnapja alkalmából. Mindig elgondolkozom azon, hogy ezek az egybeesések mennyire szándékosak. Mert mint tudjuk, véletlenek márpedig nincsenek.

A Telenornál pedig sikerült kötnöm egy roppant előnyösnek ígérkező üzletet. Ha minden igaz, ezt holnap fogom megpecsételni. A poén a történetben az volt, hogy az ügyintéző – maga előtt tartva a diákomat, a személyimet és a lakcímkártyámat – megkérdezte, hogy hány éves vagyok.

Ha ez nem lett volna elég, délután csörgött a telefonom, egy ismeretlen számról hívtak. Nem mindig szoktam felvenni, de most kíváncsiságból megtettem. Elsőre már az gyanús volt, hogy a telefonom, félretéve eddigi kedvenc hobbiját, nem döntött úgy, hogy leteszi magát, és nem kellett visszahívnom magyarázkodva a fickót.

Egyébként ez egy olyan hívás volt, amire már nagyjából négy hónapja vártam, és tulajdonképpen le is tettem róla. Családfakutatással kapcsolatban küldtem egy levelet egy feltételezett rokonnak. Bár a beszélgetés során nem jutottunk előbbre – pedig negyed órán át társalogtunk –, azért annyiban megegyeztünk, hogy elküldi e-mailben az elérhetőségeit, és ott folytatjuk a további információcserét. Azért remélem, erre nem újabb négy hónap múlva kerül sor.

Mindent összevetve én ma úgy éreztem magam, mint akinek szüli- és névnapja van egyszerre. :)

2 komment

Címkék: telefon nap szülinap szerencse különös véletlen névnap telenor ügyintéző családfa

A bejegyzés trackback címe:

https://onkie.blog.hu/api/trackback/id/tr114544722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WildWorld 2012.05.25. 15:19:04

Én a gyerekkori szerelmemmel születtem ugyanazon a napon. :D Mi ebből a tanulság? Abszolúte semmi. XD

Egyébként biztos tök szándékosak az ilyenek, mert a gyerekszületések annyira kiszámíthatóak. :D Mondjuk a névnapot könnyebb összejátszani, szerintem simán van olyan szülő, aki úgy választ nevet, hogy megnézi, melyik napon született a gyerek, így megkíméli magát a hosszas fejtöréstől. :D

Onkie 2012.05.25. 16:44:03

Én nem mondtam, hogy van tanulság. :) Egyébként apu szülinapja és a volt felesége névnapja is egybeesik. :) Rajtuk kívül is ismertem valakit, akinek a kisiskolás szerelme akkor ünnepelte a születésnapját, mint a barátom a névnapját. Csupán csak viccesek az ilyenek. :D
süti beállítások módosítása