HTML

Veres Lukio

2010 szeptemberében Kaposvárról fel kellett költöznöm a nagyszüleimhez, Budapestre. Az életem ebben az időszakban több szempontból is gyökeresen megváltozott. A blog pedig arról szól, hogy boldogulok a Nagyvilágban. :) A blog nevéről egy kicsit: a veres finnül újat, frisset jelent; a lukio középiskolát, gimnáziumot. Részben szójáték is, hiszen a Veres Péter Gimnáziumba járok.

Friss topikok

  • Onkie: www.qrhacker.com/ (2012.06.05. 16:51) QR-2
  • WildWorld: Bizony bizony. :D (Én meg lassan megfejtem ezeket a kódokat.) (2012.06.05. 16:03) QR
  • WildWorld: Tanítás közben? Te jó ég... Egyébként meg nem éri meg ezen parázni, úgyse tudsz ellene semmit tenn... (2012.06.04. 16:11) Baljós fuvallatok
  • WildWorld: Úgy látom, szegény bácsi nem nagyon volt képben a telefonokkal. XD De harmadszorra talán már eltal... (2012.06.04. 15:59) Galaxis
  • Onkie: Én nem mondtam, hogy van tanulság. :) Egyébként apu szülinapja és a volt felesége névnapja is egyb... (2012.05.25. 16:44) Különös nap a mai

Galaxis

2012.05.25. 16:44 Onkie

Ma a Telenornál „őrült akció” volt, 20-50%-os árleszállítás, mert holnap abszolút nem lesz elérhető a rendszerük, mert újat telepítenek. Ezt kihasználva gondoltam úgy, hogy mivel a régi telefonom már úgyis használhatatlan (az egyetlen rendesen működő funkció az mp3 lejátszó volt benne), beújítok egyet.

Tegnap már váltottam kártyásról előfizetéses felhasználóvá, nagyjából 2.500 forint a havidíj, de ennyit le is fogok beszélni szerintem. Így viszont ma a készülékem nem 32.000, hanem csak 10.000 forintba került. Samsung Galaxy Gio-t néztem ki magamnak. Választhattam volna „jobbat” is, de leginkább csak a kamerában (ha nagyon akarok fényképezni, ott a fényképezőgépem, alkalmi fotóra meg jó a beépített is), méretben (nekem megteszi ez a kisebb is, jobban kézre is áll), és belső memóriában tértek el (úgyis vettem volna memóriakártyát). Szóval nem a legújabb, legmodernebb készülék, de nekem megteszi. Ráadásul kaptam „meglepetéskártyát” is 400 forintért, ez egy SIM-kártya, amin 3 hónapig ingyen elérhető a net (100 MB adatforgalomig), és 600 forint lebeszélhető.

Tegnap apunak is néztünk telefont. Mivel neki semmi más nem kell, csak annyi, hogy ütés- és vízálló legyen (a szobafestői és úszómesteri munkái miatt), ezért ő egy Samsung GT-B2710-et választott. Ezt viszont csak úgy tudtuk akciósan megkapni, hogy az én nevemre vettük, ugyanúgy számlás előfizetésre. Új száma lesz, de szerintem nem bánja.

Ma vettem meg mindkét készüléket, ami amúgy szerintem nem lett volna hosszabb fél óránál, de mivel mindenki ki akarta használni az „őrült akciót”, nagyon le volt terhelve a rendszer. Két órán át ültem ott, mert minden funkció lelassult. De azt hiszem, megérte.

Apu még nem tudja, de a telefont szülinapjára fogja megkapni tőlem (kedden lesz). Nem lesz meglepetés, esetleg csak az, hogy nem kell kifizetnie. :) Úgyis ő fizeti a mai telenoros akció többi részét, mert a ballagásomra ígért 10.000 forintot szántam a telefonra.

Az androidos készülékhez járt még egy 2 GB-os memóriakártya. Ezt már bele is csempésztem apu telefonjába (mivel vettem magamnak egy 8 GB-osat). Így majd tud zenét vagy rádiót hallgatni, és nem fog annyira unatkozni munka közben.

Valamiért ha Telenorban járok, az nem történhet meg valami slusszpoén nélkül. Íme a mai: ügyintézés közben bebattyog egy bácsi, és megkérdezi, hogy ugye ez az üzlet a „harmincas”? Az ügyintéző nő felvilágosította, hogy nem, ez a „húszas” szolgáltató. A bácsi következő kérdése az volt, hogy hol találja a Vodafone-t. Mindezt fapofával adta elő, de az ügyintéző és én is pókerarcot vettünk fel – mondjuk a várakozás miatt egyikünknek sem lett volna sok kedve nevetni.

1 komment

Címkék: telefon szülinap ballagás samsung ajándék várakozás telenor galaxis apu galaxy

A bejegyzés trackback címe:

https://onkie.blog.hu/api/trackback/id/tr364546145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WildWorld 2012.06.04. 15:59:37

Úgy látom, szegény bácsi nem nagyon volt képben a telefonokkal. XD De harmadszorra talán már eltalálta volna.
süti beállítások módosítása