HTML

Veres Lukio

2010 szeptemberében Kaposvárról fel kellett költöznöm a nagyszüleimhez, Budapestre. Az életem ebben az időszakban több szempontból is gyökeresen megváltozott. A blog pedig arról szól, hogy boldogulok a Nagyvilágban. :) A blog nevéről egy kicsit: a veres finnül újat, frisset jelent; a lukio középiskolát, gimnáziumot. Részben szójáték is, hiszen a Veres Péter Gimnáziumba járok.

Friss topikok

  • Onkie: www.qrhacker.com/ (2012.06.05. 16:51) QR-2
  • WildWorld: Bizony bizony. :D (Én meg lassan megfejtem ezeket a kódokat.) (2012.06.05. 16:03) QR
  • WildWorld: Tanítás közben? Te jó ég... Egyébként meg nem éri meg ezen parázni, úgyse tudsz ellene semmit tenn... (2012.06.04. 16:11) Baljós fuvallatok
  • WildWorld: Úgy látom, szegény bácsi nem nagyon volt képben a telefonokkal. XD De harmadszorra talán már eltal... (2012.06.04. 15:59) Galaxis
  • Onkie: Én nem mondtam, hogy van tanulság. :) Egyébként apu szülinapja és a volt felesége névnapja is egyb... (2012.05.25. 16:44) Különös nap a mai

Könnyed nyári nap

2011.07.07. 00:22 Onkie

Mást sem csinálok napok óta a gép előtt, mint a Word-öt nyaggatom, annyi az írnivalóm. :D

Erről jut eszembe egy vicc:
„<[HUN]jampi> ki tud olyan progit mondani ami megjegyzi a lenyomott billentyuket?
<[HUN]raymckurt> microsoft word”
innen származik (amúgy keyloggert keresne a srác)

Csopakról holnap írok, mert nagy volumenű beszámolót nem szeretnék ma, mert kicsit fárasztó napom volt.

Rokonáradat. Jobb szó híján így tudom jellemezni a mai napot. Unokatesóim már vasárnap óta itt vannak. Délben jött a nagypapám unokatestvére csak úgy – beszélgetni. Én pont mentem el „állásinterjúra”.

Bizony. Nővérem szerzett nekem munkát, mert az ő munkahelyén egy srác szabira megy, és gyorsan kellett a helyére keríteni valakit. Miután a nővérem bedobott engem a köztudatba, mindenki fellélegzett – nem akartak hirdetést feladni meg tök ismeretlen embert hívni. Ennek köszönhetően kb. 2 hétre el fogok tűnni, mert kb. 16 órát fogok dolgozni (megrendelések számától függően), este 9 órai kezdéssel, ami kicsit megerőltető lesz. De ha vasárnaptól valaki a Westendben, Pólus Centerben, Duna Plázában, stb. enne fagyit, gondoljon arra, hogy azt én készítettem egy frappáns kis masina segítségével! :D

Miután hazaértem, a szobám már foglalt volt. (Nagymamám szokott a nagynénémnek besegíteni a bérszámfejtésben, és mivel a gépe a szobámban van, erre az időre én ki vagyok zárva.) Beszélgettem hát a nagypapámmal és az unokatestvérével (akivel egyébként ritkán találkozunk, kb. félévente) régi dolgokról, a rokonaikról. stb. (Hogy erre miért volt szükség, azt máskor fogom kifejteni.)

Bár nem rokon, de egyszer betoppant a nővérem egyik barátnője is, hogy befesse a nővérem haját. Hozott magával két kutyát is (gondolom, nem volt kire rásóznia), úgyhogy nagy volt a hangzavar, mert elég agresszívek próbáltak lenni apró termetük ellenére is.

Jöttek az unokatesóm szülei is (a nagynéném az élettársával), hoztak gyógyszert a lánykának és a bicikliket. Ebből kifolyólag hamar elhagytuk a terepet a gyerekekkel, és elkerekeztünk egészen a Megyeri hídig. Nehéz út volt, mert a kisebbel egyszerűen nem lehetett bírni, nem volt hajlandó normálisan közlekedni. Holnap nem is fogom magammal vinni.

Történt egy érdekes dolog is. Visszafelé egyszer csak egy ismerős alak kezdett közeledni, de nem akartam hinni a szememnek. Farkasszemet néztünk, amíg el nem hagytuk egymást, és megreszkíroztam egy köszönést, hátha mégis. És tényleg. Ilyen hangszíne csak egy embernek van a világon. Ő volt az, az angoltanárom! Szerintem amúgy nem ismert meg, ki lehetek én, szőke rövid (!) hajjal és két gyerekkel…? Sebaj, vicces emléknek megteszi. :)

Szólj hozzá!

Címkék: szülinap nyár fagyi rokon nagykorú

A bejegyzés trackback címe:

https://onkie.blog.hu/api/trackback/id/tr473045945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása