HTML

Veres Lukio

2010 szeptemberében Kaposvárról fel kellett költöznöm a nagyszüleimhez, Budapestre. Az életem ebben az időszakban több szempontból is gyökeresen megváltozott. A blog pedig arról szól, hogy boldogulok a Nagyvilágban. :) A blog nevéről egy kicsit: a veres finnül újat, frisset jelent; a lukio középiskolát, gimnáziumot. Részben szójáték is, hiszen a Veres Péter Gimnáziumba járok.

Friss topikok

  • Onkie: www.qrhacker.com/ (2012.06.05. 16:51) QR-2
  • WildWorld: Bizony bizony. :D (Én meg lassan megfejtem ezeket a kódokat.) (2012.06.05. 16:03) QR
  • WildWorld: Tanítás közben? Te jó ég... Egyébként meg nem éri meg ezen parázni, úgyse tudsz ellene semmit tenn... (2012.06.04. 16:11) Baljós fuvallatok
  • WildWorld: Úgy látom, szegény bácsi nem nagyon volt képben a telefonokkal. XD De harmadszorra talán már eltal... (2012.06.04. 15:59) Galaxis
  • Onkie: Én nem mondtam, hogy van tanulság. :) Egyébként apu szülinapja és a volt felesége névnapja is egyb... (2012.05.25. 16:44) Különös nap a mai

Már csak ez hiányzott

2011.06.06. 20:17 Onkie

Mondhatni, a mai nap eléggé hullámzott a hangulatom. Azt hiszem, ez viszonylag érthető is azok után, hogy tegnap eltűnt a kutyám…

Társadalomismereten befejeztük a Czukor Show című filmet. Hogy is mondjam… engem mélyen érintett a dolog. A filmben bemutatott fiktív családi történet talán abszurdnak tűnik, de számomra nagyon is reális volt. Egy ilyen esetet simán kinézek a saját családomból is.

Mindezek ellenére persze jó film, csak ajánlani tudom. Csak az ember próbálja meg érzelmileg függetleníteni magát… én még órákig a hatása alatt voltam.

Etikán viszont sikerült kissé felvidulnom. Azt a feladatot kaptuk, hogy mindenkiről írjuk le, mit szeretünk benne. Vagy ha nincs ilyen, akkor adjunk neki tanácsot. Én elégedett vagyok, mert körülbelül erre számítottam, ami azért jó, mert azt jelenti, van némi önismeretem. (Illetve azt is, hogy én ezeket korábban már megkérdeztem emberektől, és ugyanazt válaszolták, amit leírtak.)

Szerintem nagyon kedves, hogy mindig segítesz annak, aki megkér rá.

Mindig kedvesen segítesz a hf-eknél.

Bármikor segít bármiben!

Bármit megteszel az osztályért

Szeretem, hogy vázlatot írsz, nagyon jófejség!

mindenben segít mindenkinek

Sokat segít a sok vázlat az osztályemailen

Javítod az osztályátlagot

Sajnos nem ismerem annyira, de sokat segít az osztályban tanulás terén

szorgalmas, „adakozó” (házi :P) kedves, mindig nevet rajtam

segítőkész

Köszi a segítséget a matekban! Rád mindig lehet számítani! =)

bármikor szívesen segít

Könnyen beilleszkedtél, jó arc vagy, hajrá!!

Segítőkész, nyitott céltudatos. Becsülöm a kötelességtudatát és szorgalmát.

Nyitott vagy a világra, próbálod megérteni az embereket, és ez jó… de ne vidd túlzásba.

ne stresszeld magad annyit! Nem fog jót tenni J

Nyitott – néha túlságosan… amúgy vicces (bár néha fárasztó), okos (néha idegesítöen), segítőkész

Bocs, ha néha tuskó vagyok, de nem tehetek róla. Ilyen vagyok. Légyszi, próbálj meg elviselni J

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény kutya etika osztály czukor show

A bejegyzés trackback címe:

https://onkie.blog.hu/api/trackback/id/tr932962656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása