HTML

Veres Lukio

2010 szeptemberében Kaposvárról fel kellett költöznöm a nagyszüleimhez, Budapestre. Az életem ebben az időszakban több szempontból is gyökeresen megváltozott. A blog pedig arról szól, hogy boldogulok a Nagyvilágban. :) A blog nevéről egy kicsit: a veres finnül újat, frisset jelent; a lukio középiskolát, gimnáziumot. Részben szójáték is, hiszen a Veres Péter Gimnáziumba járok.

Friss topikok

  • Onkie: www.qrhacker.com/ (2012.06.05. 16:51) QR-2
  • WildWorld: Bizony bizony. :D (Én meg lassan megfejtem ezeket a kódokat.) (2012.06.05. 16:03) QR
  • WildWorld: Tanítás közben? Te jó ég... Egyébként meg nem éri meg ezen parázni, úgyse tudsz ellene semmit tenn... (2012.06.04. 16:11) Baljós fuvallatok
  • WildWorld: Úgy látom, szegény bácsi nem nagyon volt képben a telefonokkal. XD De harmadszorra talán már eltal... (2012.06.04. 15:59) Galaxis
  • Onkie: Én nem mondtam, hogy van tanulság. :) Egyébként apu szülinapja és a volt felesége névnapja is egyb... (2012.05.25. 16:44) Különös nap a mai

De jó az érettségizőknek

2011.04.30. 18:26 Onkie

Aztán ők lehet, hogy másképp gondolják. :) Én már nagyon úgy vagyok vele, hogy le akarok érettségizni és irány az egyetem.

Az egyetlen dolog, ami miatt ez nem lehetséges, az a történelem. Abból még sokat kellene tanulni addig. Mondjuk, a tizenkettedikes könyv harmadánál járunk. De akkor is, ha érettségizni akarnék, mindenből kéne osztályozóvizsga, az pedig durvább, mint maga az érettségi. Most komolyan, a magyar írásbelire amúgy sem lehet tanulni. Matek középszintet írtam már 99%-ost (emeltet 73%-ost, az lehetne jobb). Szóbelikre meg úgyis újra kéne tanulni minden tételt, mert úgysem emlékszem már egyre sem. Szóval így mindent összevetve, az egyetlen dolog, ami gátol, az a történelem, mint mindig. :) Hihetetlen, mennyire utálom én ezt a tárgyat. Csak emiatt van egyébként elegem a középiskolából, ha töri nem lenne, én még maradnék, és nem akarnék egyetemre menni. De így, nagyon elvágyok… :)

Tulajdonképpen azért írom mindezt, mert tegnap fültanúja voltam egy beszélgetésnek. Az egyik résztvevő – természetesen – végzős volt. Arról mesélt, hogy minden óráról, amin utoljára vett részt, olyan felszabadulva jön ki. :) Itt volt a bolondballagás is, ami furcsa módon csak tavaly kezdődött el, mint hagyomány. (Nem is emlékszem, hogy az előző sulimban lett volna ilyen.) Sajnos hozzánk nem látogattak be, mert a magyartanár elég… hogy is mondjam… szigorú. Épp csak bedugta a fejét az egyik lány az ajtón, de határozott elutasítást kapott.

Ma pedig rendes ballagás volt. Fél nyolcra kellett volna bemenni, én kb. akkor keltem. Előbbre volt állítva a telefonom, de lemerült, én meg kicsit belefeledkeztem a felkelésbe. :) Nem volt gáz a késés, mert én voltak a harmadik, aki odaért… Érdekes, hogy itt a ballagás velejárója a héliumos lufi. Minden ballagó kap egyet az iskolától, de a legtöbben még a családtól is. Elég vicces volt az egyik srác, aki a lufik miatt nem tudott bemenni a termekbe, kézzel pedig rásegíteni sem tudott, mert ugye tele volt virágokkal.

Eddig minden évben vendégelőadót hívtak, idén azonban a tizenkettedikesek valamit nagyon elszerveztek, és nem lett semmi az egészből. De hogy legyen valami, kitalálták, hogy akkor majd a tizenegyedikesek fognak énekelni. Jó fejek nem? :) Ráadásul először úgy indult a dolog, hogy fakultatív. Utána pedig kötelezővé tették. Összesen egy rendes próba volt a ballagás előtt. Szervezés felsőfokon.

Semmi gond, végül is három óra alatt rendben lezajlott az egész. A díszítésnek szánt virágokat elhozhatta, aki akarta, úgyhogy szerintem az osztály 90%-a ma letudta az anyák napját. Meg is értem, hiszen holnap a friss virág halott ügy lesz a munka ünnepe miatt.

2 komment

Címkék: ballagás suli ének érettségi

A bejegyzés trackback címe:

https://onkie.blog.hu/api/trackback/id/tr412867399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WildWorld 2011.05.04. 20:20:37

Én kb. havonta váltogatom a "jujj, nem akarok elballagni" és a "ne mááár, hadd menjek egyetemre!" hozzáállásomat. :D Mondjuk mindegy, mit gondolok, így is, úgy is már csak (még mindig?) egy év van hátra. Néha nehéz elhinni, hogy elrepült az az öt év.
Én se csípem a törit, de azért ennyire nem tragikus... mondjuk biztos kiborító az egód számára, hogy szembe jött veled egy tantárgy, amit sajna tanulni is kell. XD Egyébként a városban van olyan suli, ahol tartanak bolondballagást/fordított napot, de nálunk ez nem szokás.

Onkie 2011.06.22. 23:12:44

Hát tudod, nekem a ballagás nem bír nagy jelentőséggel... két évet jártam abba a suliba... nem fogok zokogni. Kellett volna egyéni ballagást szerveznem a Munkyba. :D
A töri pedig igenis tragikus. Mindig is az volt, mindig is az lesz.
süti beállítások módosítása