HTML

Veres Lukio

2010 szeptemberében Kaposvárról fel kellett költöznöm a nagyszüleimhez, Budapestre. Az életem ebben az időszakban több szempontból is gyökeresen megváltozott. A blog pedig arról szól, hogy boldogulok a Nagyvilágban. :) A blog nevéről egy kicsit: a veres finnül újat, frisset jelent; a lukio középiskolát, gimnáziumot. Részben szójáték is, hiszen a Veres Péter Gimnáziumba járok.

Friss topikok

  • Onkie: www.qrhacker.com/ (2012.06.05. 16:51) QR-2
  • WildWorld: Bizony bizony. :D (Én meg lassan megfejtem ezeket a kódokat.) (2012.06.05. 16:03) QR
  • WildWorld: Tanítás közben? Te jó ég... Egyébként meg nem éri meg ezen parázni, úgyse tudsz ellene semmit tenn... (2012.06.04. 16:11) Baljós fuvallatok
  • WildWorld: Úgy látom, szegény bácsi nem nagyon volt képben a telefonokkal. XD De harmadszorra talán már eltal... (2012.06.04. 15:59) Galaxis
  • Onkie: Én nem mondtam, hogy van tanulság. :) Egyébként apu szülinapja és a volt felesége névnapja is egyb... (2012.05.25. 16:44) Különös nap a mai

Nagykorúnak lenni jó

2011.07.05. 19:45 Onkie

A szülinapom taglalása és a csopaki tábor leírása még várat magára. Össze kell szednem magam, hogy a szülinapomról írhassak, és csak azután jöhet Csopak, mint vidám téma. :)

Tehát, mint friss tizennyolc éves, azzal kezdtem a hétfőt, hogy próbáltam korán felkelni… Ez tíz órára sikerült is, fél tizenegykor pedig felkerekedtem utamra… az OTP-nél kezdtem, nyitottam Junior számlát, végre szülő nélkül, sajátot. Az ügyintéző hölgy kedves volt, mert amint lassacskán leesett neki a tantusz, boldog születésnapot kívánt utólag. :) Ezt követően a Rafiba mentem kivenni a pénzemet. A délelőtti túrát a lottózóval fejeztem be: feladtam életem első lottószelvényeit. Két tippet tettem az ötös, a hatos és a skandináv lottón is. Az első mezőn tudatos jelölések voltak, a másodikon mindig böködtem. :) Egy párszor eljátszottam a gondolattal, hogy az első lottómmal egyből el is viszem a főnyereményt… álmodozni szabad. (Apró titok: a lottózóban nem volt szabad toll, ezért elmentem a közeli írószerbe tollat venni. Kemény százötven forintomba fájt, de legalább zöld a tokja.) Egy kicsit megsértődtem, mert már gondosan előkészítettem a személyimet, de még csak a koromat sem kérdezték meg… :/

Ebédre bableves volt palacsintával. Féltem, hogy sokat kések és nem marad elég (jártam már így), de szerencsére csak a levesről csúsztam le, azt hamar behoztam, és a palacsintát már együtt ettük. Vaníliapudinggal. :) Mindig van legalább egyféle pudig hozzá.

Délután kicsit elszundítottam. Valahogy sikerült pont időben kelnem: negyed öt után egy kicsivel. Ötre találka volt megbeszélve a csopakosokkal Békáson, hogy nyugodtabb körülmények között búcsúztassuk a tábort. Ettünk egy fagyit, aztán leindultunk a Duna partjára. Ott elindultunk a bicikliúton Kalász felé, majd egy helyen leültünk a betonra. Sokféle témáról beszélgettünk, többek között előjöttek a táborban még befejezetlen barchóba-történetek is.

Miután kibeszéltük magunkat, elindultunk vissza a HÉV-felé, a kalászi megálló volt a cél. Igen ám, csak egy helyen nem volt átkelési lehetőség a főúton, így mégis Békás felé indultunk… aztán a csapatban vonulásból nem lett semmi, mert egyik osztálytársammal Kalász felé kanyarodtunk, mert volt megbeszélnivalónk, egy másik srác pedig pomázi, és úgy döntött, gyalog (vagyis futva) megy haza…

Hát így töltöttem az első napom 18 évesen. Százszor jobban élveztem, mint magát a szülinapomat (ami hamarosan szintén kikerül)…

2 komment

Címkék: szülinap baleset bank nyár nagykorú

A bejegyzés trackback címe:

https://onkie.blog.hu/api/trackback/id/tr303042434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WildWorld 2011.07.12. 23:18:51

Jó nap lehetett. :) A bankszámlát még értem, de nekem a lottózás sosem kapcsolódott a felnőttséghez, biztos azért, mert ha anyu vett egy-egy szelvényt, mindig én tölthettem ki őket. :D

Onkie 2011.07.13. 01:00:04

Igazából nekem se, mert vagy én ikszeltem, vagy én kaptam meg a nyereményt, ha elkísértem aput és kettese volt (és mindig akkor volt, amikor vele voltam). :D De mivel más "fontos", szimbolikus dolog teljesítésére nem tudtam hasznosítani a szülinapomat (tulajdonképpen semmihez sem kell 18 év, amihez elvileg kéne...), így maradt ez.
süti beállítások módosítása